sunnuntai 20. helmikuuta 2011

origo


Nollakohta.

En ole terve, mutten vielä kai sairaskaan.

Haluaisin olla. Kaunis, laiha, pieni, kevyt ja sairas.
Salaa kipeä ja hymyn takana pelkkää tuskaa ja kalorinpyörittelyä.

Tänään olen syönyt liikaa. Huomenna alkaa 48610, jonka teen kylläkin väärinpäin, sillä olen niin kamala sika, että jos yrittäisin pakottaa kehoni elämään 400 kalorilla, epäonnistuisin surkeasti.

Ja kaikenlaista kuplan puhkeamista tulee vältellä, taistella vastaan kynsin hampain.

Minä pystyn tähän.
Minusta tulee laiha.

Tervetuloa mukaan, matkalle pienuuteen.

4 kommenttia:

  1. Minä karppaan, en laske kaloreita, vaan hiilareita, huomaan, että tämä sopii minulle, jätän pois sokerin ja viljan, ja ah tätä autuutta, kun saa syödä vattan täyteen ja laihtuu.
    Välillä pidän paastopäivän, ei sekään pakko.

    VastaaPoista
  2. Karppaus kuulostaa tosi mielenkiintoselle :) Ensin yritän tulla toimeen mahdollisimman vähällä (ruis)leivällä, olen heikko ja rakastan sitä.. Karppausta voisi kokeilla esim. kesällä, kun on paljon vihanneksia tms. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin eikö kaikki vihreä ole kuitenkin sallittu karppaajalle?

    VastaaPoista
  3. Pilvi, no minä olen sellaisella tiukennetulla, että vain 20 g hh päivässä, ja eipä noita kasviksia minun dietissä siis voi älyttömästi syödä, eikä hedelmiä, noin 2 dl päivä, riippuu mitä syö, esim. tuorekurkussa ei ole paljon mitään hh .. on olemassa taulukoita, eli esim. Atkinsin taulukot, siinä on määrät ,mitä voi syödä, siis toimii mulla, enkä syö leipää, vaikka olen yleensä perso sille, kuten makeallekin.
    Välillä ratkeen kyllä, mutta aloitan taas alusta.
    Kanaa, kalaa, munia, lihaa voi syödä rajattomasti.
    Esim. tänään tein yli kilon jauhelihasta pihvejä, mausteena vain paprikajauhetta, valkopippuria, sipulia, kermaviiliä, niitä vain sitten huomenna popsin :)

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa hyviltä nuo pihvit :) Pitää perehtyä netin (ja kirjaston) avulla vähän tarkemmin, josko vaikka alkaisi kokeilla aiemminkin kuin vasta kesällä.

    VastaaPoista