tiistai 22. helmikuuta 2011

Tervetuloa kolmelle uudelle lukijalle :3

-5oo grammaa eilisestä (nesteitä, mutta kuitenkin)

Eilen hoidin sosiaalista elämääni kuntoon. Tai no, vein wanhojentanssi-kuvat yhdelle puolituntemattomalle, moikkasin Lateksiasetta kauppakeskuksessa (Prinsessaa en osannut moikata, koska en edes tiedä sitä niin hyvin..) ja vastasin yhteen mitä sulle kuuluu?-yksityisviestiin finissä.

Tänään 800 kaloria, johon pitäisi mahduttaa ainakin 25 g kevyt vaniljajäätelöä. Mitäs menin lupaamaan Hesalaiselle, että se voi tulla käymään. Niin asun siis itsekseni. Vietän vapaata taitelijaelämää, joka myös lukulomana tunnetaan ja syön mitä syön. Eli liikaa.

Tänään pitäisi oikeasti lukea. Ettei taas käy niin, että kahlaan vikana iltana paniikissa kuusi ruotsinkirjaa läpi, mikä on jo lähes surullisen tavallista mun kohdalla.


Lateksiaseesta ja Prinsessasta tuli mieleen, että voisin ehkä esitellä mun elämän keskeisimmät kaverit jo tässä vaiheessa, koska tulen heitä blogissa käsittelemään jonkin verran. Hmm, kumpikaan yllämainituista ei kyllä kuulu tähän listaan. Eikä se muutenkaan ole pitkä, koska olen niin saamaton, mitä tulee ihmissuhteisiin.


Aavikkorotta - satuttiin samaan ryhmään lukiossa ja ollaan siitä asti pyöritty yhdessä enemmän tai vähemmän. Luovasti hullu, hullusti luova. Tykkää japanilaisesta kulttuurista, keräilee ja kustomoi leluja. Amerikkalainen poikaystävä, meinaa jättää Suomen taakseen ensimmäisen korkeakouluvuoden jälkeen.


Tehotyttö  - supersankariainesta ;D Lukiokavereita hänkin. Tykkää amerikkalaisista sarjakuvista ja erityisesti Beast Boysta. Suunnistaa, tanssii. Saattaa olla syömishäiriöinen?


Aikuisviihde  - yksi uusimmista kavereistani, johon tutustuin kunnolla vasta ruotsin kertauskurssilla. Pöllii mun pastillit ja tätä henkilöä on kiittäminen mun bloginimestä. Soittaa pianoa ja haaveilee lävistyksistä.


Pinkki  - kokonaisvaltaisesti jollain tapaa söpö, niinkuin nimityskin kertoo. Tykkää Hello Kittystä ja Harry Potterista, lajiteltaisiin ehdottomasti korpinkynteen, vaikka yrittikin huijata maailmaa luihuisväreillä penkkareissa. Tuleva lääkisopiskelija.


Luonnonlapsi - söpö hänkin. Ja myös tuleva lääkisopiskelija. Hiljainen, paitsi silloin kun saa viinaa. Lukee mun fictionia ja kehuu sitä silloin, kun se muiden mielestä on ihan sieltä, minne ei aurinko juuri paistele.


Säikky - jos tiputat lapasen, voit olla varma, että Säikky kiljuu :D Lupasi sorvata mulle taikasauvan (joo no olen friikki, tiedän) ja varmasti muuten sorvaakin tai alan tiputtelemaan tumppuja oikein urakalla. Oltiin samalla valokuvauskurssilla.


Ihmisfetissi - terveystiedon kakkoskurssilta poimittu kaveruus, jonka kanssa tuli pyörittyä vähän small talk-meiningillä pari vuotta ennen kunnon tutustumista. Edustaa lukiosta amikseen-linjaa mun kanssa. Fiksu ja filmaattinen ja jotenkin tällä ihmisellä on tosi ihana ääni.


Ankka - paniikkihäiriötoveri. Purkautumiskanava ja tukipilari. Tutustuttiin messengerin ja facebookin kautta vasta tänä vuonna, tai siis viime, mutta tänä lukuvuonna. Ankalla on joku addiktio sen hiuksiin.. 


~*~


Nuo olen saanut pidettyä lähellä ainakin vielä toistaiseksi. Ja toivottavasti tulevaisuudessakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti